22.7.2014

HAPPY

DSC_0411m DSC_0306m DSC_0278mm DSC_0420m DSC_0245m PicMonkey Collage DSC_0364m DSC_0405m Päivät vaan vähenee ja lähtö konkretisoituu kokoajan! Eilen tuli postissa lentoliput ja nyt niitten pitäis olla ihan varmat. Eli ekana lennän Helsingistä Frankfurtiin ja sieltä Washington Dullesiin missä oonkin yhen yön! Ihan kiva kun pääsee yli viidentoista tunnin jälkeen hotelliin nukkumaan ja sitten aamulla lähtee taas uudet jatkolennot. Sieltä mä lennän San Franciscon kautta Medfordiin ja se on sitten jo noin tunnin ajomatkan päästä aluevalvojan luota mihin siis mennään ekaksi. Tota matkustamista on kyllä ihan riittävästi, kaksi kokonaista päivää. Pakkaamista oon vähän jo alottanut ja osa mun tavaroista lähti jo Jenkkeihin lauantaina! Mun sisko meni lomailemaan sinne muutamaksi viikoksi ennen mun tuloa ja vei samalla vähän mun vaatteita ja tuliaisia yms. jotta ei tulis ihan hirveetä pakkauskriisiä xD Kaikki vuoden kamat pitäis saada mahtumaan yhteen 23kg matkalaukkuun ja 8kg käsimatkatavaroihin.. Onneks sieltä voi ostaa aika paljon jos ei kaikki mahu mukaan. Mennään Heinin kanssa ihan ristiin, eli ei nähdä enään vuoteen ja oli kyllä haikeeta lentokentällä. Kai niihin hyvästelyihin vaan pitää 'tottua' näitten kahen viikon aikana.
Oon viettänyt mahollisimman paljon aikaa kavereiden ja perheen kanssa nää vikat viikot, ja viikonloppuna kävin Turussa ja Hangossa. Vielä tää vika viikko töitä ja sen jälkeen alkaa kunnolla pakkaus ja kaikki lähtöhässäkkä. Kun kattoo mun kalenteria, joka päivälle on jo jotain menoa eli kiirettä pukkaa! Se on vaan hyvä, muuten lähtö pyöris ihan kokajan päässä :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti