8.7.2014

TJ28

Woow alle 28 päivän päästä mä oon jo matkalla Frankfrutiin ja sieltä vihdoin Jenkkeihin!! Sain siis joku aika sitten lentotiedot (sillon lähtöön oli vielä 40 päivää, aika vaan menee niiin nopeesti..) ja lähtö on aikasin aamulla 5. päivä elokuuta! Se tuli pikkusena yllärinä, koska aattelin lentäväni vasta myöhemmin, koska mun host-perhe on vielä tollon omalla matkalla. Joudun siis menemään aluevalvojan luo asumaan ensin muutamaksi päiväksi, mutta ei toi järjestely oikeestaan haittaa mua yhtään. Host-veli lentää sitten Saksasta pari päivää mun jälkeen.  Lentoja tulee olemaan monta ja taidan olla perillä aika väsyneenä yli 30 tunnin jälkeen lähdöstä haha :D
Jäljellä on enää tasan neljä viikkoa ja aika menee niin nopeesti, että tuntuu välillä etten pysy ees mukana ollenkaan. Arkipäivät menee ensin töissä ja illat treeneissä tai kavereitten kanssa, muutama tunti vuorokauteen lisää olis kiva..! Olis vielä niin paljon asioita mitä haluisin ehtiä tehdä, mutta päivät vaan loppuu kesken. Kohta pitäis myös alkaa pakkaamaan ja miettimään tuliaisia sekä nähdä kavereita ja sukulaisia vielä vikaa kertaa ja sanoa heipat vuodeksi, hui. Tuntuu vaan niin oudolta että oon ihan pian oikeesti lähdössä! Toivottavasti toi ei kuulostanut miltään kauheelta valitukselta ja siltä etten haluaiskaan lähteä, koska niin se ei tosiaan ole! :D Ootan ihan älyttömän kovin jo että pääsisin vihdoin lähtemään ja joka ilta oon innoissani kun tiedän että taas on yksi päivä vähemmän heh. Tosi monet kysyy että jännittääkö mua, mutta ei mua jännitä oikeestaan yhtään, ainakaan vielä. Kyllä välillä mietityttää tietenkin että miten tuun selviimään sielä ihan yksin ja vieraalla kielellä, saanko ollenkaan kavereita, miten nopeesti totun siihen tavalliseen elämään, iskeekö hirveä kulttuurishokki jne.. Mutta kaikille tulee varmasti niitä vaikeita hetkiä, tavallista arkea se pian on sielläkin, eli uskon kaikesta selvitään kyllä jotenkin. Yritän lähteä mahdollisimman ennakkoluulottomasti ja ilman suurempia odotuksia. Nyt koitan kuitenkin nauttia suomessa olosta ja kavereiden ja perheen kanssa olemisesta vielä kun ehtii.
DSC_0064m IMG_9898m DSC_0038m

2 kommenttia:

  1. Mä NIIIIIN fiilaan sua!! Mul on ihan sama fiilis: aika loppuu kesken kun on töitä ja kaikkia suunnitelmia jo, ja sikana viel tehtävää. Mut kyl me selvitään :-)

    petrasverige.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jejj eli en oo yksin!! :-D mutjoo eiköhän me :)

      Poista